12/3-12

Så där ja, vi gör ett försök ialla fall så får vi se om mamma Sussi orkar blogga men jämna mellan rum ;)

Jag trodde att jag skulle ha all tid i världen att blogga när jag skulle få Benjamin, men ack så fel jag hadde då! Har nog inte varit mer upptagaen än vad jag är nu! Veckorna är fullbokade från måndag till fredag, oftast i alla fall och är dom inte det så blir jag nästan rastlös och måste hitta på något,
har insett nu att jag istället ska försöka slappna av och njuta av att inte göra något men känns nästan som man får skuldkänslor när jag inte gör ett jota, som om någon skulle stå med en pekpinne på mig och säga -Jaha ja här sitter du på din fete röv och later daii!! Shame on you!!!
Men nu som sagt så försöker jag blåsa bort dom tankarna och istället tänka på hur mysigt det är att sitta med Benjamin i soffan och bara mysa <3 Underbart!

Annars går allt bra men våran klotis, han växer så det knakar(!!!) och tänderna pluppar fram en efter en, försöker krypa men han har inte riktigt kommit på hur man gör än men snart så ;)
Försöka lägga honom så han hinner sova lite innan babysim sen med, annars blir det höga protester och bara ska mysa med mamsen!

Måste klippa mig den här månaden tänkte jag, blir kort igen! Mamma frillan som dom säger haha men jag gillar den och att fixa frisyren tar inte mer än 5-10min speciellt när jag har min älskade plattång från Ghd, löv it!! Ni som inte har den, skaffa en sån ni kommer inte ångra er jag lovar!!
Jag har tjockt, lockigt hår och som sagt det tar bara några få minuter så är det platt! Tack Nina för tipset, miss you by the way! Kom hem från Stockholm nu och hälsa på här hemma!!

Till er som har känslig hårbotten som kliar och kanske blir fett dagen efter ni duschat rekomenderar jag starkt Wen Hair Care, har testat den ett tag och min hårbotten mår så mycket bättre nu!!
Den löddrar inte utan känns som ett riktigt dryg hårinpackning, den ersätter shampoo balsam och inpackning! Som sagt vissa tycker den funkar jätte bra anadra tycker den är skräp men så är det ju med allt man köper! Har testat den ialla fall och jag är nöjd men ska nog testa ett annat märke nästa gång som jag fått nys om, kostar lite mer men är den så bra som folk säger så kanske det är värt att prova! Kommer med en utvärdering om det då ^^,

Var ute i morse till våran lilla lekpart hör utanför och gungade med Benjamin, så skönt att våren verkligen är på väg! Det är så mycket roligare att gå ut och slippa pälsa på med massa tjocka osmidiga kläder! Och bara att kunna sitta ute och njuta av en kopp i solen, underbart!!
Nej nu ska jag nog ta min vattninga rumpa och gå lite på crosstrainerna som jag är så nöjd över att jag köpt, som sagt man ska kunna glädjas åt det lilla annars blir det bra tråkigt i längden ;)

Hoppas vi ses snart igen!
Hej svejs!

Som ni ser la jag även upp bild på 2 tvålar från Oriflame, den till höger en intimtvål och den till vänster en duschtvål! Dom rekomenderas starkt men, kolla deras hemsida för mer info om dom!


Plattången ser ut så här om ni nu är intresserade! ^^


Måste även tipsa om detta torrshampoo, luktar ljuvligt och är jätte bra enligt min mening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0