7/9-11

Shiiit här var det inte igår jag tittade in..!

Men sen har det varit ganska mycket med förlossningen, återhämtningen efter det och att försökt landa i vardagen igen, och nu med en helt nu medlem i familjen som man måste anpassa sig helt och hållet efter! Så tid och ork att sitta här har inte funnits, men skulle jag skriva igen allt sedan sist skulle det bli ett helt aftonblad så jag struntar nog i det ;)
Men men, igår var jag Banjamin och Ems till Örebro (har inte varit där sedan jag fått honom) och shoppade lite, även fast han typ jämt blir upprörd så fort jag kliver in i en affär så lyckades jag hitta lite som jag köpte med och sen vart det en sväng på ikea och köpa ett nytt babygym till homon för det han har nu tycker han IKKE om, förstår jag det när sakerna hänger en halv mil upp i luften X-)
Men ack så skönt det var att komma från stan en sväng, visst vi var till Karlstad hela familjen för någon helg sedan men då var det in på Ikea, äta lite mat, ta det vi skulle ha och sen raka vägen hem så vart lite stressigt tycker jag, och då är ändå min karl inte den snabbaste på denna gjord ;)
Vart så paff i morse när jag vaknade före (hör & häpna) min son, så jag tänkte att jag skulle gå upp och hinna plocka lite men 5 min senare för jag hur han ligger och pratar med sig själv och när jag kommer upp och sticker in huvudet så möts jag av ett stort varmt leende, goa skit unge ;) Funderar starkt på att hoppa in i duschen en sväng, han är ju i matkoma ändå så då brukar han ju sova ett tag!
Får skriva mer en annan dag, och lovar att det INTE ska ta över månaden tillnästa gång ^^,
Hej Svejs!

Så sjukt nöjd med denna bild på Benjamin, mosimosimooos!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0