21/9-11

Jag tror att hela Finland har campat i mitt ansikte...!

Som sagt, stress+hormoner: finnar för susann! Får krupp snart på detta, har aldrig haft problem förut men nu så, något som är possitivt är ju att det går över, det negativa är att jag vet inte när..
Men sånt är livet så att säga! Sitter just nu och avnjuter en latte och en bit choklad(kaka),
man får äta massa choklad när man har ''roliga'' veckan, and thats it!!!
Sitter och pratar lite med en trött Benjamin med, men så går det när man bara vill sova 10min åt gången! Sova är ju tråkigt tydligen ^^,
Iväg och kolla på nytt vardagsrummsbord sen när Peter slutar, hoppas det är lika fint som det såg ut på bilden för då tar vi det :)
Fick nyss spontan besök av Sandra, var inte igår så att säga ;)
Ska försöka hinna med att laga lite mat nu när jag väl fick han att somna!
Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0