7/10-11

Jahapp då får vi se hur länge man får skriva nu innan det blir ett herrans liv men skulle mest skriva att jag äntligen hittat bit napparna och lägga upp en bild på dom för dom som är lite nyfikna på hur dom ser ut! ^^,
Annars har vi haft besöka av Emma idag, väldans trevligt det var ju inte igår så att säga!
Och så hade vi besök av andra Emma igår som vi inte heller sett på länge, trevligt trevligt!
Köpte fisens första badbyxor igår med, så små och söta!!! Och första mat skedarna plus mössa och sjal, som sagt man blir ruinerad men bara bet bästa till den bästa ;) Lägger ju nästan hellre pengar på Bejnamin än mig själv nu för tiden, roligare att handla till han tycker jag!
Hmm luktar bajs i stora lass känner jag... Dax att byta så får skriva mer någon anna dag!
Hej Svejs!

Så här ser bit nappen ut:


Badbyxorna och skedarna:


Och så måste jag ju visa min cupcake kit jag köpte med 16 silicon formar och en mini kokbok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0