5/10-11



Idag är dagen, dax för Benjamin att ta sina sprutor :'( Jag vill verkligen inte!! Tanken på att han kommer bli hysterisklt ledsen får mig att må piss! Och även fast jag är jätte sprut rädd så skulle jag kunna ta alla sprutor åt han, men han måste ju ha dom! Det är ju för hans eget bästa så mammi får bita ihop och tänka att det förhoppningsvis går fort..!
Och igår hämtade jag mitt avi hos mormor så jag kunde hämta ut mina kapslar till min kaffe maskin, nam nam!! Sen att posten inte hade någon vettig förklaring, förutom att dom missat vårat hus nr och det var däför dom skickade den till mormor(???!?) var ju inget nytt, men som sagt det var ju tur att den hamnade där och inte hos någon annan!!
Och så fick jag mina nya skor hem igår, har någon slags hat-kärlek till dom så jag behöll dom och så var dom sköna att gå i så det var ju ett plus också ;)
Måste ju komma ihåg att handla alvedon med till lill fisen och salva till mina öron!! Klarar inte av detta kliande, får krupp!!!! Eksem i öronen är det inte alla som får men ibland ska man lyckats..
Och så har jag och Lina anmält oss till baby-sim :) Börjar den 17de, kommer nog bli jätte kul!! :D
Ne nu måste jag försöka få han att somna, han är så trött men neeeda, sova är ju tydligen tråkigt så då kämpar vi så att man blir trött och ARG istället ;)
Hej Svejs!

The new shoes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0