3/10-11

*GÄSP* Satan vad trött jag är, känns som att Benjamin kände på sig att det var måndag idag så därför sov han helt knasigt inatt, och självklart när mammi sover som skönast så börjar han jollra som aldrig förr och då är det bara att stiga upp, annars blir han ARG haha!
Han har ju ett temprament som hette duga ;)

Men nu har vi båda fått i oss lite frukost i magen, nam nam! Så nu ska man nog ta sig en latte el 2 så man inte somnar sittandes här i soffan.. Z z z..
Och i helgen har vi mest tagit det lugnt vilket är väldans skönt det med! Var ju till Karlstad en sväng och stack in näsan på Ikea för att handla lampor, och så vart det ju massa annat med ;) Kunde blivit mer om inte Peter hindrat mig, både bra och dåligt! Och så var jag ju till frissan (äntligen) och piffade till mig och sedan en efterlängtad lunch med Alex så tog vi en snabb shopping runda, very naiiice! ^^
Kom att tänka på igår kväll att det är ca ett år sedan jag slutade röka, shit vad tiden går fort!
Måste erkänna att jag fortfarande än idag är sugen ibland på en cigg, det värsta är när man drömmer om det och så vaknar jag helt dyng svettig och verkligen tror att jag börjat igen men sen inser jag att det bara var en dröm och kan andas ut ;) har ju smakat när jag var på fest men sikken besvikelse, inte alls som jag kom ihåg det, men det är nog lika bra ^^, men jag förstår nu vad folk menar som slutar att röka och som kan flera år senare fortfarande känna ett sug efter en cigg, jag klandrar dom inte!
Och folk som inte har rökt och som inte har den blekaste fisen om hur det är ska nog bara hålla tyst,
för vet man inte själv hur det känns så kan man ju inte kritisera andra som sitter i den sitsen, det är ju nästan idioti! Även om dom tänker på äns bästa men som sagt ibland är det bara bäst att knipa kak hålet, just a tip!
Och jag köpte ett par kilklack skor här om dagen och OM det vart mina nya favorit skor! Shit man kan ju gå hur långt som helst utan att få ont i fötterna, visst kanske lite öm men det går snabbt över!
Har varit lite emot det men nu har jag ändrat åsikt totalt! Kommer nog bli flera kilklack skor ;)
Och på onsdag ska Benjamin ta sprutor :( usch usch usch säger jag bara! Får se vem som grinar först, han eller jag!
Nu fick jag besök så ska dra, hej svejs ^^,

Här är dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0