4/5-11



Att sova är tydligen överskattat, dom senaste nätterna har bebis sparkat så jävla hårt på höger revben (han sparkar hårt överallt så man får bita sig i läppen för att inte skrika ibland) och det kan komma helt plötsligt med så jag tror att det är lugnt sen PANG så är han igång och så ska man försöka hålla sig från att skrika rakt ut så inte Peter vaknar och det kvittar fan hur jag sitter eller ligger så bökar han för fullt, mutter mutter...!! Och bara för det så vaknade man väldans tidigt idag fast jag borde vara helt jävla död!! Men det är väl lite bra ändå efter som jag ändå ska till lassarettet kl 10 och måste gå redan tio över nio annars hinner jag inte, jag är inte så snabb längre om man säger så X)
Fast när jag och Peter var på Ikea och jag var prutt hungrig så höll Peter på att tappa hakan när jag börjare spurta iväg mot cafe't där inne haha!
Och här i lägenheten börjar det bli bra tomt kan jag lova, ekar i typ vart ända rum men det känns bra, vill bara börja måla någon gång!! Om det går som jag vill så skulle jag kunna börja måla i morgon så ska till huset sen och dra ut lite spik ur väggarna och föröska att inte sätta mig för bekvämt för då kommmer jag garanterat att slockna ^^, Blir nog att köpa en kaffe på pressbyron innan jag går från lasarettet sen, har ju packat ner kaffe bryggaren och åkt med till huset så kan ju inte göra kaffe själv...
Oj vad tiden rinner iväg måste börja göra mig redo för att gå!
Hej Svejs!

Vecka 33! ^^



Älskar denna tröja från ginatricot ---------------->>

Väldans nöjd med håret också ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0