30/5-11

Det där med att raka benen och muff är fan nästan överskattat när man är gravid, för det första ser man ju inte när man rakar sig mellan benen så man får gå på känsla (och det tar hundra år för man är så noga och försiktig) och benen så måste jag sätta mig på soffkanten med en balja X) Och bara detta tog ca 1 timme!!
Men nu är det gjort ialla fall, skönt! :)
Och idag ska den nya diskmaskinen och spisen monteras in! Peters pappa var snäll och lovade komma och hjälpa oss med det då det behövs 2 pers och jag är väl inte till så mycket hjälp just nu!
Och igår monterade vi ihop spjälsängen och bäddade iordning den, vart så mysigt!! Fattas bara att montera ihop skötbordet så är allt så gott som klart för det lille! Går ju in i vecka 37 på onsdag så man vill ju vara lite beredd även om dom sägar att man oftast får på beräknat datum eller går över tiden som första föderska men man vet ju aldrig!!
Shit vad det har gått fort ändå nu när man väl tänker efter, kändes som jag nyss vart gravid och tyckte att det var en hel jävla evighet till sommaren men nu är vi här redan!! Typiske svensken som aldrig är nöjd ;)
Vad ska man hitta på idag då tro? Funderar på om jag ska ta en promenad i detta fina väder ialla fall, och kaffe är jag väldans sugen på med!! Men det är ju smått trist att sitta och dricka själv! Men får väl se vad det blir.!
Beställt nya DC-skor med, kände att jag behövde 2 par då när ena paret var dränkta i lera tidigt i våras (mutter mutter) så hade jag inget annat än tunna converse att ha på mig (svinkallt!!) plus att jag dom här tyckte jag var så snygga så kunde inte låta bli ;) så jävla skönt att gå i nya skor, ren fröjd för fötterna! Men ska inte säga för mycket, har ju inte fått dom än men ändå!! Ne nu ska jag försöka lyfta på rumpan och hitta på något!
Hej Svejs!

Spjälsängen ^^,


Haha en strandad fetknopp ;) Vecka 36!


Skorna jag beställde!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahahahahah jag tror jag döööööör xD snyft! Ja det kan inte vara lätt å raka något man inte ser xD Vill du ha hjälp?? Hhahahaha Nej usch... hahaha

Ja det gäller att vara redo när Ben kommer :D

2011-05-30 @ 17:54:44
Postat av: susann

Haha tack Alex men nej tack, den dagen jag verkligen inte kan raka mig så får jag vara hårig helt enkelt ;) Haha vänta du bara tills du blir gravid och inte ser nått!! X-D

2011-05-30 @ 20:00:27
Postat av: Alex

Hahaha det låter bra för vette tusan om jag skulle görat xD



Hahaha jag säger bara, den dagen den sorgen xD heheh

2011-05-30 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0