14/5-11

Idag är dagen med stort D!! Sista flyttlasset till huset sen är det helt tomt i lägenheten och i morgon ska det flytt städas (pust) men eftersom vi är 2 så går det nog fort skulle jag tro ^^,
Sitter och avnjuter en kopp kaffe (som jag köpte på kronis nyss) eftersom vi inte har kaffe bryggaren i lägenheten utan i huset så har jag ju inte kunnat gjort kaffe på några dagar och fått riktigt starkt kaffe abstinens!! Så den här koppen är guldvärd kan jag lova ^^
Och våran kära katt jagar flugor i fönstret och kväker ;) Men igår var hon då allt en bitch, märks att hon börjar bli stora tjejen nu, Ems skulle ju så snällt vara katt vakt i helgen så vi skulle slippa ha henne rännandes här när vi flyttade massa och hon har ju varit där förr (visserligen för länge sedan när hon var mindre) men det har gått bra, men igår bevisade hon att hon har morsknat till sig då hon och Ems ena katt (hon har 2) rök ihop ordentligt!! Inget blodbad men tillräckligt för att det skulle bli kalabalik och pälstussar flög X) så ca 12 timmer efter vi lämnat henne så åkte vi och hämtade henne och hon var SÅ förbannad!! Men direkt när vi kom hem så vart hon genast lugnare, åt lite mat och sov som en stock hela natten ;)
Så ikväll blir det premiär sova i huset, kommer kännas bra skumt.. Både för oss och katten!
Men det ska samtidigt bli spännande ^^,
Och förra lördagen var jag och Alex i Ullared (yeii!!) Underbar resa med mycket skratt OCH mycket(!!) shoppande ;) Notan hamnade på ca 6 tusen men då fick jag väldigt mycket, var ju barn saker och till hemmet jag skulle handla så jag är hel nöjd! Tror Alex också var nöjd med både resan och shoppandet ;) Det måste vi göra om <3 (Och nästa gång Alex; Ögonen PÅ vägen, inte på hästen, kossan, fågeln eller allt annat, haha) Och min efterlängtade OnePiece kom här om dagen med, och herre min skapare vad skön den är!! Och jag får plats i den även med magen :D Ett stort plus!!
Och magen växer och han bökar och stökar för fullt(!!) där inne, 1½ månad kvar tills han ''ska'' ploppa ut! Längtan är stor här hemma kan jag lova, så du får gärna komma en dag eller två tidigare ;) Nee nu blir det ett sista ryck så det blir klart någon gång!
Hej svejs ^^,

Våran bitter fislisa ;P Men ack så söt!!


Min sparkdräckt ;)


Mycket fina fynd ;)

Och sist men inte mins, vårat ''torp'' ^^, Som Kristoffer sa; Det känns som man är på landet men ändå i stan!
Jag tyckte det var fint sagt ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0