30/6-11



Åh hej, åh hå! Nu börjar det bli bra tungt, +2 idag! Bara för att jag sa att jag absolut INTE ville gå över tiden, mutter mutter varför ska jag öppna truten ibland! Sitter just nu på altan (suttit ute hela dagen då det är omöjligt att vara inne för att det är pött varmt!!) Men det har varit skönt så klagar inte :)
Haft besök hela dagen med, först kom Ems hit med en gotte påse från bageriet (hon vet hur man uppvaktar en gravid kvinna ;)) sen efter en stund så kom Barro med Freja spontant så har suttit och pratat och haft trevligt! Carro & Tommy kommer hit snart igen så ska vi grilla lite, nam nam!!
Fast nu vart det jätte molnigt helt plötsligt så blir säkert regn och åska, fast med tanke på hur svullen jag blir om ben/fötter och tår av denna värme sååå gör det inte mig något alls just nu ;) Även om jag tycker om sol och värme, men just nu har jag  rätt till att glädjas åt att det är ''skit'' väder som dom flesta tycker, när andra blir förbannade på att det regnar en massa så njuter jag ute på altan av det svala vädret ;) Vore trevligt om Benji kunde titta ut snart så en annan kan njuta av solen med X-)
Men som sagt jag tror att han kommer på söndag och Peter tippar på måndag, spännande om äns någon av oss har rätt ^^, Och min mobil har nog fått solsting tror jag?! Kan inte skicka mess ibland, inte svara, inte ringa, den svarar av sig själv m.m... Peter tror sig veta vad problemet är men har inte varit så aktiv med att brytt mig om att fixa det så får väl skylla mig lite själv men men så är det!
Nu kom besöket (och regnet, yeii!!) ;) Så ska vara social tänkte jag så hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Smulan

Hej pärlan!!!!Han kommer snart ska du se =D fast förstår att de är tungt att vänta.....men han kommer allt snart =)

söta dina fötter är oxå så tjöcka =) kramar

2011-06-30 @ 21:31:00
Postat av: susann

Hoppas det smulan :) För det gör bra ont i fötterna nu :/ Men när han väl är ute så kommer jag säkert tycka att det gått jätte fort ;) Kraaaam!!

2011-06-30 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0