8/4-11



Då var man ännu fattigare då efter en hel dag i Örebro med Ems X)
Men ack så mycket fint vi hittade (el mest jag då, hon spenderade ju bara fjuttiga 200kr haha)
Åkte vid 10 i morse och kom hem nästan vid halv 6 såå min rygg är ju rätt mos måste jag säga!
Men det var så trevligt så, skönt att komma bort från stan med även om det bara är för en dag så!
Skummt väder idag, först jätte sol (med blåst) sen ös regn (mer blåst) sen sol och varmt igen (även då med orkan vindar) men så länge graderna håller sig uppe och solen tittar framm så är jag nöjd, och nu när alla vår blommor kommit fram så är det ju riktigt mysigt, längtar tills cafe'rna börjar med ute-serveringen så man kan sitta i solen och ta en fika :)
Gud vad skönt det var med den där dagen, kände att det var ett tag sedan man unnade sig själv något annars har ju allt gått till bebis saker (det är ju inte billigt) och då får man ju prioritera bort sig själv och det är man ju medveten om när man skaffar barn, så denna dag har bara varit att skämma bort sig själv, och så fick vi gratis make-up av Oriflame medans det regnade och en goodibag, me like ;) Har aldrig varit så uppsminkad i mitt liv men vart jätte fint tyckte jag :)
Och magen/bebis växer så det knakar, han har börjat sparka mot revbenen vilken INTE är hallon-tårta,
och så har han hicka nästan varje dag och ibland flera gånger om dagen, stackarn ;)
Igår kväll såg det ut som jag hade alien i magen, haha det såg fakriskt läskigt ut, ibland så har han sina damp ryck så man tror seriöst att han ska hoppa ut vilken sekund som hällst X)
Funderar på m man kanske ska sticka ner till kronis och handla något gott att äta ikväll, börjar nog bli lite hungrig och mannen är ju och dricker lite öl och bastar så han kommer inte försen ikväll
så tänkte försöka hitta på något att hitta på ^^,
Herrå så länge!

Vart kina buffe till lunch idag, sååå gott kan jag lova ;)


Så här såg jag ut efter make-up'en :)


Hittade lite snyggt på Marieberg & SkoPunkten & Krukor/blommor på Ikea :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0