5/4-11



Gud vad skönt det var att bädda ner sig i soffan med ett varmt täcke efter att ha varit ute i regnet ^^
Nyss varit med söt till Degerfors där han köpte fälgar, lånade hans pappas kombi så dom skulle få plats och på vägen hem så var det något som lossnade under bilen och släpade i backen så dom fick åka till garaget och fixa det, så typiskt..!
Annars varit barnvakt i morse åt mosis, båda var så sega så satt mest i soffan och å kex ^^
Sen varit hem till Barro och hälsat på lilla familjen, och lilla Freja är ju bedårande och stel som en pinne när jag höll i henne X) Sen kom söt och hämtade mig, så stack vi iväg till Degerfors!
Även om detta väder inte är det trevligaste så känns det skönt att veta att snön försvinner fortare ialla fall så det är ju ett plus! Trött som en gnu med kände jag när jag la mig så här bekvämt men det är väl ingen ide att lägga sig för så somnar man väl aldrig inatt ><,
Snart fyller man år med, då blir det tårta och fika :) Och så börjar ju flytten närma sig med!
Längtar verkligen tills man får flytta in och börja göra det till sitt eget hem!!
Och magen växer så det knakar, ska till b-m på måndag, ska bli spännande och se om man fortfarande ligger överst på kurvan! Och hicka har han i princip varje dag, ibland flera gånger samma dag,
sparka och bökar speciellt på kvällen när man ska sova och på morgonen, självklart när man är som mest trött X) Även fast det är jätte mysigt så kan det vara väldigt påfrästande med..!
Och i söndags gjorde jag min ''sista'' dag på jobbet, så det känns lite konstigt fast har fullt upp denna vecka ändå känns det som men det är ändå skönt att ha saker att göra så man inte bara sitter och glor, även om det med är skönt ibland ;) Och nu kan jag ju göra saker i min egen takt vilken känns väldans bra med, med tanke på att ryggen är som den är..
Nej nu ska jag kolla på Ullared som jag missade igår och dricka min kära Ramlösa mango <3
HejSvejs!

Får tacka mina vänner för bebis kläderna och filtar vi fått, ni vet vilka ni är <3
(är mer men orkar inte lägga upp allt..)
Nirvana bodyn har dock min man köpt men det kan ju alla som känner han lista ut X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0