26/4-11



Hjälp vad seg i kropp och knopp jag är!! Men bebis är dock inte det, han bökar och stökar för fullt och han tar i så jag hoppar högt ibland, kan tänka mig hur stark han är om en månad till och då är det bara en månad kvar tills han är beräknad ;)
Idag har jag varit hos frissan och klippt/slingat håret och bara blivit ompysslat, vart ljusa slingor ^^,
Sen vart det fika på Som Hemma med Madde och Elin, riktigt trevligt och så skönt att man äntligen kan sitta på ute serveringen, och nu när allt börjar bli grönt så känns det verkligen som att sommaren är på väg och ändå är det inte äns slut på april!! Men efter den här jävla prutt vintern så ska vi fan ha sommar från nu och hellst tills slutet av augusti, det är vi allt värda :)
Och om 2 dagar får vi nyckeln (yeii!!) har värsta ned räkningen här hemma, thihi!
Nu blir det soff mys! <3
Hej svejs!

Mmmm, denna rekomenderas starkt!! Nam nam!!


Vart lite shoppande på stan förut, dom inte till mig utan bebis ^^, Ibland kan man ju inte låta bli!


Och så här vart håret förut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0