23/4-11



Som sagt tiden går fort när man har roligt, redan över en vecka sedan jag skrev(!?) vart tar tiden vägen??!
Och nu är det till och med mindre än en vecka tills vi får nyckeln till huset, ska bli så skönt att äntligen få börja måla/tapetsera och få våra saker dit och göra i ordning, sen att jag och Alex ska till ullared 2 dagar efteråt gör det ju bara ännu bättre ^^, Och medans vi är där så ska söt åka och handla skötbord/spjälsäng och lite annat <3 Lite svårt att förstå att det bara är 2 månader kvar tills den nya familjemedlemen anländer men han gör sig starkt påmind om dagarna när han gruffar och bökar där inne i magen, och hickan är fortfarande den samma på honom, ca 3 gånger om dagen, stackarn :P
Igår var vi på en tripp till örebro och kollade massa saker som vi ska köpa och så käkade vi lunch och bara tog det lugnt i vär takt, vilket tog ungefär 5 timmar, ja jag är ju inte snabb just nu om man säger så, fötter och rygg säger ju promt ifrån när dom tycker att det blir för mycket och det hjälps inte att jag är vrång som en get för det får jag bara sota för på kvällen sen när man ska sova och man får värk.(!!)
Och så har jag börjat små frossa ibland har vi upptäckt, som igår smälde jag i mig nästan en hel chokladkaka på 100g, vilket jag inte kunnat gjort på huuuur länge som hellst, min kropp blir väl så exalterad när jag kan äta ibland utan att må illa/kräkas så passar väl på att frossa så mycket det går och jag kan lova att det är såå gott haha ;) Så hoppas att detta är ett täcken på att det går mot bättringsvägen så man kan äta ''normalt'' och sen må bra där efter, för man mår fan piss när man inte får i sig mat och energi!!
Väntar på att mannen ska duscha klart så tänkte jag försöka dra med han ut på en promenad i detta fin fina väder innan vi fortsätter packa (jag kräks på desssa kartonger snart!!) Och sen börja med maten som kommer bestå av färskpotatis och marinerad kyckling med sallad, nam nam!!!
Gud så jag har längtat efter denna färskpotatis (potatis galen som man är) Och jordgubbarna börjar pryda fruktdisken med, vilket också är efterlängtat, ne nu får jag nog börja klä mig så det händer något annars fastnar man ju bara här!
Hej svejs!

Hittade dessa söta baby shorts (det komiska är att Peter har likadana fast självklart i vuxenstorlek) Tyckte det var lite fränt så ska nog köpa dessa så dom kan matcha i sommar ;)


Hittade det första magkortet som vi tog när jag var gravid, och då tyckte jag verkligen att jag var svullen (var nog bara för tarmarna var hårda och gasiga haha) men när man jämför med den senaste bilden jag tog på min mage så skrattade jag bara! :)
Vecka 7:


Vecka 31:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0