12/4-11



Mutter mutter mutter...
Lite smått irriterad idag då min älskling måste jobba över (igen) inte första gången och inte sista,
visst att vi räknade med det när han tog jobbet men det är så trist vissa dagar när han måste jobba över till 7 på kvällen, kommer hem och är jätte trött och hungrig så han orkar inte vara social (vilket jag förstår och tycker synd om honom) och veta att han dagen efter ska jobba lika länge ><
Meeen får passa på att njuta sedan när semestern kommer, han ska ta en vecka innan jag är beräknad och sen en eller om det var två efter med, ska bli skönt :)
Och dessa uppkastningarna jag har samt sura uppstötningarna börjar bli måttligt irriterande,
även om det inte är hetsiga kräkningar utan uppkastningar så kommer ibland nästan allt upp som jag ätit ibland, och jag har det varje dag!! Och min rygg gillar inte våran soffa (ghaaaa!) så den är helt mos känns det som, Så denna dag är jag lite butter.. Men man måste ju ha sådana med!
Annars har jag varit och hälsat på Elina och kollat hur hon bor nu (tog ju bara nästan 1 år!!) men men bättre sent än aldrig som vi sa, och måste åter igen tacka för dom extremt goda bullarna, mumms! :)
Funderar starkt på om man kanske ska ut och gå en sväng, är väldigt seg men det skulle nog vara skönt, men ska fundera på det ett tag till ;)
Och sugen på grillat är jag med, en reäl fet marinerad kött bit med potatis gratäng och sallad, nam :)
Ska nog inviga huset med att grilla, tror att Peter kommer hålla med mig på den punkten ;)
Och i helgen fyller jag år och då blir det lite kalas, så fredag blir det till att baka tårta och bullar som det ska bjudas på, och kaaaanske några kakor, fast kakorna kanske jag köper istället för att vinna tid och ork, kommer ju ändå behöva bara ganska mycket, kan vara trevligt att frysa in med och ha när man får besök så man kan bjuda på något till kaffet ^^
Och snart drar jag och Alex till Ullared, yeii!! Shoppa shoppa shoppa!! :P
Blir 3 dagar efter vi fått hus nyckeln så blir ju perfa det!!
Ne nu får det vara nog, herrå ^^,

Så här fit ska jag bli igen sen om jag så ska få träna varje dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0