10/4-11



Åh fy snablar vad seg jag är!! Somnade som en stock inatt men självklart var jag tvungen att gå upp och kissa flera gånger, var så vimmel kantig så jag höll på att ramla ihop på vägen till toan!
Så i morse när vi vaknade så kände jag att även fast jag var utvilad så hade 2 timmar till skadat ;)
Längtar till flytten nu verkligen så vi slipper massa fyllon skrikandes utanför fönstret som är på väg till/från krogen och är allmänt retard som måste skrika när dom pratar med varandra ><
I morgon ska jag till barnmorskan, spännande att se hur vi ligger på kurvan nu om man fortfarande ligger högt eller om man dalat ner lite, skulle ju inte skada så man slipper klämma ut en på 4-5 kg!!
Men så länge allt ser bra ut och han mår bra så är vi ju nöjda :)
Och på nästa söndag fyller jag med, funderar fortfarande om jag ska dela upp det på 2 dagar så jag tar kompisar på lördag och sen familjen på söndag så jag hinner med och förhoppningsvis slipper att vara HELT slut innan dagen är slut! Men det kommer jag höra av mig på mess längre fram i veckan.
Måste inhandla mer leggins med, så obekvämt med jeans nu tycker jag och ju varmare det blir så kommer det bli värre! Och jag hade ju tänkt beställa tid för vaxning om några veckor, man vill ju inte se ut som en varulv på benen häller X) och det där med att raka benen när man blir större är ju en jädra utmaning, pust&stön så NEJ tack! Mycket bekvämare om någon annan gör det ^^,
Ne nu måste jag resa mig upp innan jag slocknar, hej svejs!

- Missen tyckte att det var väldans mysigt att lägga sig i vagnen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0