make a serious blunder in the public

-Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej! ^^

Såg att jag inte skrivit på några dagar, men vem orkar skriva i den här värmen, vem orkar äns tänka?! inte för att man ska klaga, det är ju detta svensken har väntat på i typ 9 månader!!
Men svenskarna klagar ju på allt i vanlig ordning, antingen är vi ett väldigt kräset folk eller så är vi bara gnällspikar, your choice!

Och idag skulle jag jobbat en extra tid (7-14) en riktigt soft tid, man slutar ju tidigt vilket är nice!
Men mår inge bra idag alls så fick faktiskt bli att stanna hemma :/
blääää
Tror det kan vara denna värme som ligger bakom, annars vet jag inte vad det kan vara?
Fick tipset från Annika att jag skulle köpa brus tabletter på apoteket som man ska använda om man har vätskebrist! Så mitt största uppdrag idag får bli att försöka ta sig till apoteket och handla! X-)

Annars har det nog inte hänt så mycket, var på stranddagarna i fredags och det var faktiskt riktigt kul, träffa massa bekanta och trevligt stämning!
Kom hem ca 3 på natten, INTE van vid det längre! Vilken märktes nästa dag när jag inte kunde röra mig ur sängen försen halv ett!!!
Får bli så när det är en engångsföretelse haha ^^,
Annars bara massa jobb, försökt hinna med så mycket sol och bad som möjligt, måste ju få mer färg.! ;) Var till lersjön med söt, sandra, peter och miranda igår, tog med lite mat/fika, riktigt mysigt! Söt hade ju aldrig badat där försen jag drog dit han (han är 26år) men även han tyckte om det där, kanske blir nya favorit stranden thihi ^^,

Och så ska vi åka till falkenberg om lite mer än 2 veckor (längtar!!) är ju så mysigt där nere! Söt har inte varit där häller så ska bli kul att ta dit han för jag tyckte det var så fint sist!
Vi ska åka torsdag kväll/natt och så åker vi hem söndag kväll, blir en liten semester, får passa på när vi väl är lediga samtidigt en helg!!
Och så ska sandra och hennes familj med, och Ullared ligger ju bara 2 mil där i från så då ska kvinnorna shoppa så kan männen roa sig på annat håll haha :D
Vi hade ju tur med stugorna ialla fall, tog ju dom två sista som var kvar!!
Ödet säger jag bara, måste vara gud som vill att vi ska till Ullared och handla loss haha!

Ska fortsätta lyssna på radio och vänta på att kronis ska öppna så ska jag smyga dit och kolla om dom har dom där tabletterna där så kanska jag slipper försöka ta mig ner till apoteket..!

Adjö så länge ^^,

Jag och söt på stranddagarna, lyssnade lite på band och softa ^^,


Farbror
Joel med på ett hörn, dom e ju bedårande dom där två haha!



Mina nya skor! Riktigt nöjd, Nelly.com (som vanlig haha)




Mitt senaste inköp, en sololja med skyddsfaktor i, den är riktigt bra så rekomenderar den starkt!
(170kr från Kicks)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0